ეს კვირეული მიეძღვნა გურამ დოჩანაშვილის,,ხმაურიანი ქალაქი"-ს და ლადო ასათიანის ლექსის ,,არ ვიცი ასე რამ შემაყვარა"გაკვეთილის თემას.
ნიკო ფიროსმანის უკეთ გაცნობის მიზნით მეოთხე კლასის მასწავლებლებმა (მარინე ონიანი, რუსუდან მელითაური, ლალი ჯღარკავა, თეა კოკაია, ეთერ ნანობაშვილი, ლალი ჩინჩალაძე) გადაწყვიტეს ჩაეტარებინათ ინტეგრირებული გაკვეთილები (ქართული ენა, ხელოვნება, მუსიკა ) ,,ჩვენ და ფიროსმანი".
მეოთხეკლასელებს კვირეულის გახსნა მიულოცა სასწავლო ნაწილის გამგემ ქალბატონმა მარინა ბერაძემ.
,,ფიროსმანის კვირეული" -ს ამსახველი მასალა მეოთხე- პირველ და მეოთხე- მეოთხე კლასებში(მარიკა ონიანი და თეა კოკაია).
გ. დოჩანაშვილის "ხმაურიანი ქალაქი"
გაკვეთილის
თემა გ. დოჩანაშვილის „ ხმაურიანი ქალაქი “ , პირის
ნაცვალსახელები
სწავლების საფეხური დაწყებითი საფეხური.
მე-4 კლასი
პედაგოგი თეა კოკაია
მოსწავლეთა პროფილი
კლასში 25 მოსწავლეა
.
განსაკუთრებული
მიდგომების საჭიროების
მქონე მოსწავლეები
არ არიან.
გაკვეთილის მიზნები ● მხატვრული
ტექსტის კითხვა
და ანალიზი;
● მეტყველების
განვითარება და
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება;● გაბმული
თხრობა;● მარტივი
საგანმანათლებლო ინფორმაციების
მიწოდება : ა)
ძველ თბილისზე,
ბ) ნიკო
ფიროსმანზე;● რთული
სიტყვების მართლწერა;● პირის
ნაცვალსახელებთან დაკავშირებული
მარტივი სტილური
ჩვევების ფორმირება
- სიტყვათგანმეორებისათვის თავის
არიდება.
ინდიკატორი
IV.1 მოსწავლეს
შეუძლია ადეკვატურად
აღიქვას სხვადასხვა
სახის ტექსტი და გადმოსცეს
მათი შინაარსი. ●
შინაარსის გადმოსცემისას
ერთმანეთს ანაცვლებს
თხრობასა და
აღწერას.
IV.2 მოსწავლეს
შეუძლია გამოხატოს
საკუთარი დამოკიდებულება
მხატვრული ნაწარმოების
მიმართ. ●
მსჯელობს ნაწარმოებში
ასახულ ამბავსა
და პერსონაჟებზე
მისთვის საინტერესო
და მნიშვნელოვანი
კუთხით;● აფასებს
გმირის საქციელს
და განმარტავს
თავის დამოკიდებულებას;● მონაწილეობს
მხატვრული ნაწარმოების
შესახებ გამართულ
დისკუსიაში.
IV.3 მოსწავლეს
შეუძლია მიუსადაგოს სამეტყველო ქცევა
დასახულ საკომუნიკაციო
ამოცანას. ● ხმამაღლა
კითხულობს კლასის
წინაშე სასურველ
შერჩეულ ნაწყვეტს;● კორექტულად
, ეტიკეტის დაცვით
გამოთქვამს საკუთარ
მოსაზრებას;● მეტყველებს
გარკვევით და
მკაფიოდ.
IV.4 მოსწავლეს
შეუძლია შესაბამისი
ენობრივ - გრამატიკული
საშუალებების გამოყენება
კონკრეტულ სამეტყველო
სიტუაციაში.● სათანადო
კონტექსტებში სწორად
ჩაანაცვლებს სახელებს ნაცვალსახელებით;● სწორად
უთანხმებს ზმნას
არსებით სახელებსა
და ნაცვალსახელებს
პირისა და
რიცხვის მიხედვით.
IV.10 მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა
სტრატეგიის გამოყენება ინფორმაციის მოსაძიებლად
და კონკრეტული
საკითხის დასამუშავებლად.● ცდილობს
ამოიცნოს უცნობი
სიტყვების / გამოთქმების
მნიშვნელობა ნაცნობი
ელემენტების დახმარებით.
IV.13 მოსწავლეს
შეუძლია გრამატიკული
და ორთოგრაფიული
თვალსაზრისით სწორი
ფორმების გამოყენება
წინადადების აგებისას და პუნქტუაციის ძირითადი წესების
დაცვა. ●
აკვირდება სიტყვათა
ლექსიკურ მნიშვნელობას
და კონტექსტის
გათვალისწინებით შეურჩევს
მათ ადგილს; ●
სათანადოდ იყენებს
ნაცნობი გრამატიკული
ფორმების მართლწერის
წესებს წინადადების
/ ფრაზების აგებისას.
სასწავლო მასალა
და ტექნიკური
რესურსები
ნ. მაღლაკელიძე,
ც. ყურაშვილი
, ე. მაღლაკელიძე -ქართული
ენა და
ლიტერატურა– IV კლასის
სახელმძღვანელო,ფიროსმანის
სურათების რეპროდუქციები,
ძველი თბილისის
სურათები, სლაიდები,
კომპიუტერი, პროექტორი,
კომპიუტერული პროგრამა
PowerPoint.
გ. დოჩანაშვილის "ხმაურიანი ქალაქი"
გაკვეთილის
თემა გ. დოჩანაშვილის „ ხმაურიანი ქალაქი “ , პირის
ნაცვალსახელები
სწავლების საფეხური დაწყებითი საფეხური.
მე-4 კლასი
პედაგოგი თეა კოკაია
მოსწავლეთა პროფილი
კლასში 25 მოსწავლეა
.
განსაკუთრებული
მიდგომების საჭიროების
მქონე მოსწავლეები
არ არიან.
გაკვეთილის მიზნები ● მხატვრული
ტექსტის კითხვა
და ანალიზი;
● მეტყველების
განვითარება და
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება;● გაბმული
თხრობა;● მარტივი
საგანმანათლებლო ინფორმაციების
მიწოდება : ა)
ძველ თბილისზე,
ბ) ნიკო
ფიროსმანზე;● რთული
სიტყვების მართლწერა;● პირის
ნაცვალსახელებთან დაკავშირებული
მარტივი სტილური
ჩვევების ფორმირება
- სიტყვათგანმეორებისათვის თავის
არიდება.
ინდიკატორი
IV.1 მოსწავლეს
შეუძლია ადეკვატურად
აღიქვას სხვადასხვა
სახის ტექსტი და გადმოსცეს
მათი შინაარსი. ●
შინაარსის გადმოსცემისას
ერთმანეთს ანაცვლებს
თხრობასა და
აღწერას.
IV.2 მოსწავლეს
შეუძლია გამოხატოს
საკუთარი დამოკიდებულება
მხატვრული ნაწარმოების
მიმართ. ●
მსჯელობს ნაწარმოებში
ასახულ ამბავსა
და პერსონაჟებზე
მისთვის საინტერესო
და მნიშვნელოვანი
კუთხით;● აფასებს
გმირის საქციელს
და განმარტავს
თავის დამოკიდებულებას;● მონაწილეობს
მხატვრული ნაწარმოების
შესახებ გამართულ
დისკუსიაში.
IV.3 მოსწავლეს
შეუძლია მიუსადაგოს სამეტყველო ქცევა
დასახულ საკომუნიკაციო
ამოცანას. ● ხმამაღლა
კითხულობს კლასის
წინაშე სასურველ
შერჩეულ ნაწყვეტს;● კორექტულად
, ეტიკეტის დაცვით
გამოთქვამს საკუთარ
მოსაზრებას;● მეტყველებს
გარკვევით და
მკაფიოდ.
IV.4 მოსწავლეს
შეუძლია შესაბამისი
ენობრივ - გრამატიკული
საშუალებების გამოყენება
კონკრეტულ სამეტყველო
სიტუაციაში.● სათანადო
კონტექსტებში სწორად
ჩაანაცვლებს სახელებს ნაცვალსახელებით;● სწორად
უთანხმებს ზმნას
არსებით სახელებსა
და ნაცვალსახელებს
პირისა და
რიცხვის მიხედვით.
IV.10 მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა
სტრატეგიის გამოყენება ინფორმაციის მოსაძიებლად
და კონკრეტული
საკითხის დასამუშავებლად.● ცდილობს
ამოიცნოს უცნობი
სიტყვების / გამოთქმების
მნიშვნელობა ნაცნობი
ელემენტების დახმარებით.
IV.13 მოსწავლეს
შეუძლია გრამატიკული
და ორთოგრაფიული
თვალსაზრისით სწორი
ფორმების გამოყენება
წინადადების აგებისას და პუნქტუაციის ძირითადი წესების
დაცვა. ●
აკვირდება სიტყვათა
ლექსიკურ მნიშვნელობას
და კონტექსტის
გათვალისწინებით შეურჩევს
მათ ადგილს; ●
სათანადოდ იყენებს
ნაცნობი გრამატიკული
ფორმების მართლწერის
წესებს წინადადების
/ ფრაზების აგებისას.
სასწავლო მასალა
და ტექნიკური
რესურსები
ნ. მაღლაკელიძე,
ც. ყურაშვილი
, ე. მაღლაკელიძე -ქართული
ენა და
ლიტერატურა– IV კლასის
სახელმძღვანელო,ფიროსმანის
სურათების რეპროდუქციები,
ძველი თბილისის
სურათები, სლაიდები,
კომპიუტერი, პროექტორი,
კომპიუტერული პროგრამა
PowerPoint.
Комментариев нет:
Отправить комментарий