ВОСКРЕСЕНЬЕ, 5 ОКТЯБРЯ 2014 Г.
საჯარო სამართლის იურიდიულ პირ ქალაქ თბილისის N117 საჯარო სკოლის დაწყებითი საგნობრივი კათედრის სხდომის
ოქმიN6
თარიღი:24.09.2014
კათედრის თავჯდომარე: თ. კოკაია
მდივანი: ი.ნეფარიძე
წევრები: ხ. მეტრეველი , ც. რეხვიაშვილი, ნ. კოტორაშვილი, რ. მელითაური, რ. ხიჯაკაძე , ე. ნანობაშვილი, ნ. ურდულაძე , ნ. ედიბერიძე , ნ. ნადირაშვილი , მ. ბურდული, დ. ცხვარაძე , ლ. აბულაძე , ც. შპეტიშვილი , თ. ჯვაშეიშვილი, ქ. ხურციძე , მ. ონიანი, ე. ცაგარელი, მ. ბუჯიაშვილი
ესწრებოდა:18
არ ესწრებოდა:2
დღის წესრიგი:საგანმანათლებლო რესურსი დაწყებით კლასებში.
კენჭი ეყარა დღის წესრიგს.
მომხრე-18
მოისმინეს მ.ბერაძის მოხსენება საკითხთან დაკავშირებით,რომელმაც წარმოადგინა საჭირო საგანმანათლებლო რესურსის ცამონათვალი:
1.როუტერი ყველა კლასში.
2.მაგნიტური დაფები და მაგნიტური მოძრავი ანბანი..
3.თვალსაჩინოება,თაბახის ფურცლები,ფორმატისა და წებოვანი ქაღალდები.
,მარკერები და მაგნიტები.
4.ქვიშის საათი.
5.გეომეტრიული და სივრცითი ფიგურები,დაფის სახაზავი,ფარგალი და დიდი საანგარიშე.
6.საქართველოს ფიზიკური და მსოფლიო პოლიტიკური რუკები..
დაადგინეს,რომ საგანმანათლებლო რესურსი საჭიროა ეფექტური ,თანამედროვე ტექნოლოგიებითა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებით გაჯერებული გაკვეთილის ჩასატარებლად.
დაწყებითი განათლების
კათედრის თავმჯდომარე: /თ.კოკაია/
მდივანი: ი.ნეფარიძე/
საჯარო სამართლის იურიდიულ პირ ქალაქ თბილისის N117 საჯარო სკოლის დაწყებითი საგნობრივი კათედრის სხდომის
ოქმი#4
თარიღი: 23.09.2014 წელი
კათედრის თავჯდომარე: თ. კოკაია
მდივანი: ი.ნეფარიძე
წევრები: ხ. მეტრეველი , ც. რეხვიაშვილი, ნ. კოტორაშვილი, რ. მელითაური, რ. ხიჯაკაძე , ე. ნანობაშვილი, ნ. ურდულაძე , ნ. ედიბერიძე , ნ. ნადირაშვილი , მ. ბურდული, დ. ცხვარაძე , ლ. აბულაძე , ც. შპეტიშვილი , თ. ჯვაშეიშვილი, ქ. ხურციძე , მ. ონიანი, ე. ცაგარელი, მ. ბუჯიაშვილი
ესწრებოდა:18
არ ესწრებოდა:2
დღის წესრიგი: უცხო ქვეყნის მოქალაქე ნიკოლოზ დარეჯანაშვილის ქართულ ენასა და ლიტერატურაში და ინგლისურ ენაში გასაუბრების შედეგები.
1. დღის წესრიგთან დაკავშირებით ისაუბრა კათედრის თავმჯდომარე თეა კოკაიამ. მან აღნიშნა, რომ ნ.დარეჯანაშვილს გაესაუბრნენ ქართული ენა და ლიტერატურის,ინგლისური ენის პედაგოგები.მათ გასაუბრების შემდეგ აღნიშნეს, რომ ნ. დარეჯანაშვილის მიერ უცხოეთში მიღებული ზოგადი განათლება შეესაბამება ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ სტანდარტებს.
2. დაადგინეს: ნ. დარეჯანაშვილის მიერ უცხოეთში მიღებული ზოგადი განათლება შეესაბამება ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ სტანდარტებს.
დაწყებითი განათლების
კათედრის თავმჯდომარე: /თ.კოკაია/
მდივანი: /ი.ნეფარიძე/
ოქმი#3
თარიღი: 12.09.2014 წელი
კათედრის თავჯდომარე: თ. კოკაია
მდივანი: რ.ხიჯაკაძე
წევრები: ხ. მეტრეველი , ც. რეხვიაშვილი, ნ. კოტორაშვილი, რ. მელითაური, რ. ხიჯაკაძე , ე. ნანობაშვილი, ნ. ურდულაძე , ნ. ედიბერიძე , ნ. ნადირაშვილი , მ. ბურდული, დ. ცხვარაძე , ლ. აბულაძე , ც. შპეტიშვილი , თ. ჯვაშეიშვილი, ქ. ხურციძე , მ. ონიანი, ე. ცაგარელი, მ. ბუჯიაშვილი
ესწრებოდა:18
არ ესწრებოდა:2
დღის წესრიგი:
· კათედრის მდივნის არჩევა:
· პედაგოგიური საბჭოს მუშა ჯგუფის წევრის არჩევა:
· საათობრივი ბადეში შეტანილი ცვლილებების განხილვა.
1. დღის წესრიგის პირველ საკითხთან დაკავშირებით ისაუბრა კათედრის თავმჯდომარემ. მან აღნიშნა, რომ უნდა აერჩიათკათედრის ახალი მდივანი, რადგანაც რუსუდან ხიჯაკაძე პირადი განცხადების საფუძველზე გადავიდა სხვა #105 სკოლაში სასწავლო ნაწილის თანამდებობაზე.
კათედრამ მიულოცა და წარმატებები უსურვა ქალბატონ რუსუდანს.
კათედრის მდივნად ლ. ჩინჩალაძემ დაასახელა ირმა ნეფარიძე.
კენჭი ეყარა ი. ნეფარიძის მდივნად არჩევის წინადადებას.
მომხრე:18
წინააღმდეგი:0
დაადგინეს: დაწყებითი განათლების კათედრის მდივნად არჩეულ იქნას ი. ნეფარიძე.
2. დღის წესრიგის მეორე საკითხზე ისაუბრა დაწყებითი განათლების სასწავლო ნაწილის გამგემ ქალბატონმა მარინე ბერაძემ. გააცნო კათედრას ჯგუფის მუშაობის სტრუქტურა და სთხოვა დაესახელებინათ კანდიდატი.
კათედრის წევრმა რ. მელითაურმა დაასახელა ლ.აბულაძის კანდიდატურა.
კენჭი ეყარა ლ. აბულაძის კანდიდატურას.
მომხრე:18
წინააღმდეგი:0
დაადგინეს: ლ. აბულაძე არჩეულ იქნას პედაგოგიური საბჭოს მუშა ჯგუფის წევრად.
3. დღის წესრიგის მესამე საკითხზე ისაუბრა თ. კოკაიამ და აღნიშნა , რომ საათობრივ ბადეში ცვლილებები გამოიწვია რ. ხიჯაკაძის სკოლიდან წასვლამ. ცვლილებები შეეხო 41,32 და 33 კლასებს. კლასები და ამ კლასებში საათები ასე გადანაწილდა:
მარიკა ონიანი -41კლასი.ქართული-6სთ,ბუნება3სთ და ხელოვნება-2სთ.სულ 11 სთ.
ლია გორგაძე-მათემატიკა -5 სთ. 41კლასი.
მარიამ კულუხოვი-32კლასი.ქართული 6 სთ, ბუნება-3სთ.სულ-9სთ.
თეა კოკაია -44--ქართული-6სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-3სთ,ხელოვნება-2სთ,32ხელოვნება-2სთ.33-ხელოვნება-2სთ.სულ-20სთ.
ეთერ ნანობაშვილი-45--ქართული-6სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-3სთ,ხელოვნება-2სთ,33-ბუნება-3სთ.სულ- 19სთ.
დაწყებითი განათლების
კათედრის თავმჯდომარე: /თ.კოკაია/
მდივანი: /ი.ნეფარიძე/
საჯარო სამართლის იურიდიულ პირ ქალაქ თბილისის N117 საჯარო სკოლის დაწყებითი საგნობრივი კათედრის სხდომის
ოქმი N1
თარიღი: 04.09.2014 წელი
კათედრის თავჯდომარე: ლ.ჯღარკავა
მდივანი: თ. კოკაია
წევრები: ხ. მეტრეველი , ც. რეხვიაშვილი, ნ. კოტორაშვილი, რ. მელითაური, რ. ხიჯაკაძე , ე. ნანობაშვილი, ნ. ურდულაძე , ნ. ედიბერიძე , ნ. ნადირაშვილი , მ. ბურდული, დ. ცხვარაძე , ლ. აბულაძე , ც. შპეტიშვილი , თ. ჯვაშეიშვილი, ქ. ხურციძე , მ. ონიანი, ე. ცაგარელი, მ. ბუჯიაშვილი
ესწრებოდა:18
არ ესწრებოდა:2
დღის წესრიგი:
· 2014-15 სასწავლო წელს დაწყებითი განათლების კათედრის თავმჯდომარის არჩევა;
· კათედრის მდივნის არჩევა;
· საათობრივი ბადის დამტკიცება.
მოისმინეს ლ.ჯღარკავას მოხსენება დღის წესრიგთან დაკავშირებით.
1.პირველ საკითხზე აზრი გამოთქვა რ. ხიჯაკაძემ და კათედრის თავმჯდომარედ დაასახელა თ. კოკაია, რომელიც გამოირჩევა ენერგიულობით და შრომისმოყვარეობით.
კენჭი ეყარა თ. კოკაიას კანდიდატურას.
მომხრე: 18
წინააღმდეგი: 0
დაადგინეს: დაწყებითი განათლების კათედრის თავმჯდომარედ არჩეულ იქნას თ. კოკაია.
2.მეორე საკითხზე აზრი გამოთქვა რ. მელითაურმა და წამოაყენა რ. ხიჯაკაძის კანდიდატურა, რომელიც მოწონებულ იქნა და კენჭი ეყარა კათედრის მდივნად რ. ხიჯაკაძის კანდიდატურას.
მომხრე: 18
მოწინააღმდეგე: 0
დაადგინეს: კათედრის მდივნად არჩეულ იქნას რ. ხიჯაკაძე.
3.მესამე საკითხზე მოისმინეს დირექციის აზრი საათობრივი ბადის განაწილების შესახებ. კენჭისყრის შედეგად საათები შემდეგი თანმიმდევრობით გადანაწილდა.
1. აბულაძე ლუდმილა-11
11-მათემატიკა-5 სთ; 13-_მათემატიკა-5 სთ;16-_მათემატიკა-5სთ; 33-_მათემატიკა-5 სთ; სულ 20 საათი.
2. ედიბერიძე ნუნუ-12
12- ქართული -8სთ,ხელოვნება-1სთ,15-ქართული -8სთ: 35-ხელოვნება-1 სთ,სულ-18სთ
3. ცაგარელი ელიკო-13
13- ქართული -8სთ,ხელოვნება-1სთ,14-ქართული -8სთ,სულ-17სთ
4. შპეტიშვილი ციცო-14
14- მათემატიკა -5სთ,ხელოვნება-1სთ,15-მათემატიკა-5სთ:12-მათემატიკა-5სთ,სულ-17სთ
5. ბუჯიაშვილი მანანა-15
6. კოტორაშვილი ნატო-16
16- ქართული -8სთ,ხელოვნება-1სთ,11-ქართული -8სთ: 36-ხელოვნება-1 სთ,სულ-18სთ
7. რეხვიაშვილი ცისია-21
21-ქართული-8სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,34-ბუნება-3სთ,სულ-19სთ
8. ნადირაშვილი ნინო-22
22-ქართული-8სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,23-ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,24-ხელოვნება-1სთ.სულ-15სთ
9. ურდულაძე ნათია-23
23-ქართული-8სთ,24 ქართული-8სთ,სულ-16სთ
10. ბურდული მაია-24
24-მათემატიკა-5 სთ; 22-_მათემატიკა-5 სთ;23-_მათემატიკა-5სთ; 35-_მათემატიკა-5 სთ; სულ 20 საათი.
11. ცხვარაძე დოდო-25
25-ქართული 8სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება 1სთ,24-ბუნება 2სთ,33 ბუნება-3 სთ,სულ-16სთ
12. ხურციძე ქეთო-31ქართული-6 საათი,33 ქართული-6 საათი,11 ბუნება-2 სთ,13 ბუნება-2 სთ,სულ 18 სთ.
13. ონიანი მარიკა-32
32 ქართული -6სთ,ბუნება-3სთ,ხელოვნება 1სთ,31 ბუნება -3სთ,36 ბუნება-3სთ, სულ-16სთ
14. მეტრეველი ხათუნა-34
34-ქართული 6სთ,ხელოვნება 1სთ,15-ბუნება -2სთ,სულ- 9სთ.
15. ნეფარიძე ირმა-35
35-ქართული-6სთ,ბუნება-3სთ,36-ქართული-6სთ,სულ-15სთ
16. ჯვაშეიშვილი თებრო-36
36-მათემატიკა-5 სთ; 31-_მათემატიკა-5 სთ;32-_მათემატიკა-5სთ; 34-_მათემატიკა-5 სთ; სულ 20 საათი.
17. ხიჯაკაძე რუსუდანი-41
41-ქართული-6სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,31-ხელოვნება,სულ-15სთ
18. მელითაური რუსუდანი-42
42-ქართული-6სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,11-ხელოვნება.სულ-15სთ
19. ჯღარკავა ლალი-43
43-ქართული-6სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,25-მათემატიკა-5სთ.სულ-19სთ
20. კოკაია თეა-44
44-ქართული-6სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,15-ხელოვნება.სულ-15სთ
21. ნანობაშვილი ეთერი-45
45-ქართული-6სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,16-ბუნება-2სთ.სულ-16სთ
22. ჩინჩალაძე ლალი-46
46-ქართული-6სთ,მათემატიკა-5სთ,ბუნება-2სთ,ხელოვნება-1სთ,14-ბუნება-2სთ.სულ-16სთ
დაწყებითი განათლების
კათედრის თავმჯდომარე: /თ.კოკაია/
მდივანი: /რ. ხიჯაკაძე/
ПЯТНИЦА, 3 ОКТЯБРЯ 2014 Г.
კათედრის გეგმა
№
|
შესასრულებელი საკითხები
|
სკოლის საათობრივი ბადის შესაბამისად,საგნებში სასწავლო საათების განაწილება კათედრის პედაგოგებს შორის კლასების მიხედვით.
თემატური გეგმების განხილვა.
კათედრის წევრების პროფესიულ განვიტარებაზე ზრუნვის მიზნით ტრენინგების კონფერენციების ორგანიზება და მოწყობა.
ი.გოგებაშვილის დაბადების დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიებები.
მასწავლებლის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება.
ექსკურსია-ისტორიული ძეგლების გასაცნობად.
საახალწლო მეჯლისები.
კოლექტიური სვლა თეატრში.
ინტელექტუალური შეჯიბრი პარალელურ კლასებს შორის.
სადამრიგებლო საათების ორგანიზება.
ექსკურსია-,,გავიცნოთ ჩვენი ქალაქი.“
მოსწავლეთა წაყვანა თეატრში.
ტესტირებები.
ღია გაკვეთილების ჩატარება.
კონკურსი კალიგრაფიაში.
შეჯიბრი მხატვრულ კითხვაში.
პედ.კითხვა-მასწავლებლებს
შორის გამოცდილების გაზიარების მიზნით.
სხვა საგნობრივ ჯგუფების მასწავლებლებთან კოორდინირებული მუშაობის წარმოება.
|
დაწყებითი განათლების კათედრა
დაწყებითი სწავლების კათედრის მიზნები განისაზღვრება ზოგადი განათლების ეროვნული სასწავლო მიზნებიდან და ეროვნული სასწავლო
გეგმიდან გამომდინარე. კონკრეტულად კი, ჩვენი მიზნებია:
- გამოვუმუშავოთ მოსწავლეს ელემენტარული სასწავლო უნარ-ჩვევები, ვასწავლოთ სწავლა;
- ვასწავლოთ გააზრებული კითხვა, რაც გამჭოლი უნარია ყველა სასწავლო დისციპლინის შესასწავლად;
- შევუქმნათ მოსწავლეს პირობები საკუთარი შესაძლებლობების გამოსავლენად და სწავლისათვის საჭირო უნარ-ჩვევების გამოსამუშავებლად;
- ჩამოვუყალიბოთ მოსწავლეს სწავლისადმი პოზიტიური დამოკიდებულება და სამყაროს შემეცნების მიმართ ინტერესი;
- შევუქმნათ მოსწავლეს პირობები და ჩამოვუყალიბოთ საფუძვლები შემდგომ, საბაზო საფეხურზე სწავლის წარმატებით გასაგრძელებლად; იმ ცოდნის დასაუფლებლად, უნარ-ჩვევების გასავითარებლად და დამოკიდებულებების ჩამოსაყალიბებლად, რომლებიც მას მომავალში დასჭირდება.
- განვუვითაროთ მოსწავლეს ძირითადი უნარები -წერა, კითხვა, თვლა, ანგარიში, მოსმენა, აზრის გამოთქმა, თხრობა, საუბარი;
- გამოვუმუშაოთ წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
- ჩამოვუყალიბოთ დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი;
- შევუქმნათ კითხვის მიმართ დადებითი განწყობა;
- ჩამოვუყალიბოთ საკუთარი ელემენტრული შეხედულებები ეროვნულ ფასეულობებსა და ღირებულებებზე;
- გავუცნობიეროთ სწვლის დანიშნულება დაგამოვუმუშაოთ მიღებული ცოდნის, უნარ-ჩვევების პრაქტიკაში გამოყენების უნარი.
1.სასწავლო პროცესის სრულყოფა;
2.სწავლების მაღალი ხარისხი;
3.ბავშვზე ორიენტირებული სწავლება;
4.პედაგოგთა პროფესიული ზრდა;
5.თანამშრომლობა.
5.თანამშრომლობა.
დაწყებითი სწავლების კათედრის პედაგოგები დასახული მიზნების გადასაჭრელად მთელ თავის ცოდნას,შესაძლებლობებს,ძალისხმევასა და სიყვარულს დებენ სკოლის აღსაზრდელებთან შრომატევად,საპასუხისმგებლო მუშაობაში.
მიზნის მასაღწევად კათედრის თითოეული წევრი
მიზნის მასაღწევად კათედრის თითოეული წევრი
კათედრის წევრები :
- აბულაძე ლუდა
- ედიბერიძე ნუნუ
- ცაგარელი ეკა
- შპეტიშვილი ციცო
- კოტორაშვილი ნატო
- ნეფარიძე ირმა
- რეხვიაშვილი ცისია
- ნადირაშვილი ნინო
- ურდულაძე ნათია
- ბურდული მაია
- ცხვარაძე დოდო
- ხურციძე ქეთო
- კულუხოვი მარი
- მეტრეველი ხათუნა
- ბუჯიაშვილი მანანა
- ჯვარშეიშვილი თეა
- ონიანი მარიკა
- მელითაური რუსუდან
- ჯღარკავა ლალი
- ნანობაშვილი ეთერი
- ჩინჩალაძე ლალი
Комментариев нет:
Отправить комментарий