თეა კოკაია







 ფიროსმანის კვირეული-,,ჩვენ და ფიროსმანი"

ეს კვირეული მიეძღვნა გურამ დოჩანაშვილის,,ხმაურიანი ქალაქი"-ს და ლადო ასათიანის ლექსის ,,არ ვიცი ასე რამ შემაყვარა"გაკვეთილის თემას.
     ნიკო ფიროსმანის უკეთ გაცნობის მიზნით მეოთხე კლასის მასწავლებლებმა (მარინე ონიანი, რუსუდან მელითაური, ლალი ჯღარკავა, თეა კოკაია, ეთერ ნანობაშვილი, ლალი ჩინჩალაძე) გადაწყვიტეს ჩაეტარებინათ ინტეგრირებული გაკვეთილები (ქართული ენა, ხელოვნება, მუსიკა ) ,,ჩვენ და ფიროსმანი".
      მეოთხეკლასელებს კვირეულის გახსნა მიულოცა სასწავლო ნაწილის გამგემ  ქალბატონმა მარინა ბერაძემ. 

 ,,ფიროსმანის კვირეული" -ს ამსახველი მასალა მეოთხე- პირველ და მეოთხე- მეოთხე კლასებში(მარიკა ონიანი და თეა კოკაია).
დოჩანაშვილის "ხმაურიანი ქალაქი"
გაკვეთილის    თემა         დოჩანაშვილის „ ხმაურიანი ქალაქი “  ,  პირის  ნაცვალსახელები
სწავლების საფეხური    დაწყებითი საფეხური.   მე-4 კლასი
პედაგოგი     თეა კოკაია
მოსწავლეთა პროფილი  კლასში 25 მოსწავლეა .
 განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე მოსწავლეები არ არიან
გაკვეთილის  მიზნები    ●     მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი; ●     მეტყველებისგანვითარება და ლექსიკური მარაგის გამდიდრება;●     გაბმული თხრობა;●     მარტივისაგანმანათლებლო ინფორმაციების მიწოდება : ძველ თბილისზენიკო ფიროსმანზე;●     რთულისიტყვების მართლწერა;●     პირის ნაცვალსახელებთან დაკავშირებული მარტივი სტილური ჩვევებისფორმირება - სიტყვათგანმეორებისათვის თავის არიდება.
 ინდიკატორი    
    IV.1   მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად აღიქვას სხვადასხვა სახის ტექსტი  და გადმოსცეს მათიშინაარსი.        ●     შინაარსის გადმოსცემისას ერთმანეთს ანაცვლებს თხრობასა და აღწერას.
 IV.2   მოსწავლეს შეუძლია გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულება მხატვრული ნაწარმოებისმიმართ.    ●     მსჯელობს ნაწარმოებში ასახულ ამბავსა და პერსონაჟებზე მისთვის საინტერესო დამნიშვნელოვანი კუთხით;●     აფასებს გმირის საქციელს და განმარტავს თავის დამოკიდებულებას;●    მონაწილეობს მხატვრული ნაწარმოების შესახებ გამართულ დისკუსიაში.
   IV.3    მოსწავლეს შეუძლია მიუსადაგოს  სამეტყველო ქცევა დასახულ საკომუნიკაციო ამოცანას. ●    ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ შერჩეულ ნაწყვეტს;●     კორექტულად , ეტიკეტისდაცვით გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას;●     მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
  IV.4   მოსწავლეს შეუძლია შესაბამისი ენობრივ - გრამატიკული საშუალებების გამოყენებაკონკრეტულ სამეტყველო სიტუაციაში.●     სათანადო კონტექსტებში სწორად ჩაანაცვლებს სახელებს ნაცვალსახელებით;●     სწორად უთანხმებს ზმნას არსებით სახელებსა და ნაცვალსახელებს პირისა დარიცხვის მიხედვით.
 IV.10   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება  ინფორმაციის მოსაძიებლად დაკონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად.●     ცდილობს ამოიცნოს უცნობი სიტყვების / გამოთქმებისმნიშვნელობა ნაცნობი ელემენტების დახმარებით.
 IV.13   მოსწავლეს შეუძლია გრამატიკული და ორთოგრაფიული თვალსაზრისით სწორი ფორმებისგამოყენება წინადადების აგებისას  და  პუნქტუაციის  ძირითადი წესების დაცვა.     ●     აკვირდებასიტყვათა ლექსიკურ მნიშვნელობას და კონტექსტის გათვალისწინებით შეურჩევს მათ ადგილს;      ●     სათანადოდ იყენებს ნაცნობი გრამატიკული ფორმების მართლწერის წესებს წინადადების /ფრაზების აგებისას.
სასწავლო მასალა და  ტექნიკური რესურსები   
მაღლაკელიძეყურაშვილი , მაღლაკელიძე  -ქართული ენა და ლიტერატურა– IV კლასისსახელმძღვანელო,ფიროსმანის სურათების რეპროდუქციებიძველი თბილისის სურათებისლაიდები,კომპიუტერიპროექტორიკომპიუტერული პროგრამა POWERPOINT.






































Комментариев нет:

Отправить комментарий